پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک استراحت دوباره
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک استراحت دوباره

پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک استراحت باز هم "پسر من 13 است و از سندرم نفروتیک سه سال پیش رنج می برد. این است که بسیاری از داروها است، اما چند روز پیش عود کرد. او ریختن پروتئین و در حال حاضر چهره اش متورم است. من بسیار نگران هستم . پروتئین در ادرار 3 + + + است. " این سوال این است که از یک پدر، فیلیپین. اینجا بیمارستان ما در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه خواهد با شما رفتار برای متوقف کردن و جلوگیری از از دست دادن پروتئین نفروتیک سندرم سقوط است.

اول، اگر علت ریشه ای پروتئین در ادرار.

پروتئین در ادرار نشانه ای از آسیب کلیوی است. نفرون ساختار هر کلیه حاوی لوله های کوچک به نام گلومرول می باشد. این گلومرول کمک فیلتر کردن خون به حذف مواد زائد و مایعات به تولید ادرار. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، پروتئین را از طریق گلومرول عبور و حرکت در ادرار خود. مقدار پروتئین در ادرار مربوط به شدت آسیب به کلیه ها. با پروتئین در ادرار، شما ممکن است کف آلود یا ظاهر ادرار شامپانی توجه کنید زمانی که توالت و تورم در دست خود را، پا، شکم یا صورت استفاده شده است.

در مرحله دوم، درمان برای پروتئین در ادرار مصدوم تعمیر گلومرول است.

درمان رایج است که دکتر تجویز برای کودکان گلوکو است مانند پردنیزون برای تسکین علائم. در واقع، شما می توانید علائم در طول زمان کنترل، اما همیشه مصرف استروئید تضعیف سیستم ایمنی بدن شما و باعث عود به راحتی. بنابراین درمان استروئید است کمال از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای تعمیر گلومرول زخمی شدند. بنابراین، پروتئین در ادرار می تواند متوقف شود و عود رخ نمی دهد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای میکرونیزه برای اولین بار در کیسه های بسته بندی و دو دارو. فقط به روی تخت بود را به این درمان است. از طریق اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، کاهش ماتریس و مواد مغذی تامین خارج سلولی، گلومرول آسیب دیده می تواند به تدریج و پس از آن پروتئین در ادرار توقف تعمیر. سپس کف آلود یا ادرار شامپانی و صورت پف ناپدید می شوند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر تنها در چین در دسترس است. شما باید به فرزند خود را به چین برای درمان. هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: